Ultra Med Strefa Tychy Sp. z o. o. oferuje szeroki zakres szkoleń dla firm, kadry medycznej
oraz kadry placówek służby zdrowia.
ZAPRASZAMY!
SZKOLENIA DLA FIRM
PIERWSZA POMOC
Cel szkolenia:
- przygotowanie grupy liderów, merytorycznie i praktycznie do udzielania pierwszej pomocy w sytuacji nagłego pogorszenia się stanu zdrowia i nieszczęśliwego wypadku,
- przygotowanie grupy liderów do upowszechniania wiedzy na temat znaczenia pierwszej pomocy i udzielania pierwszej pomocy w sytuacji nagłego pogorszenia się stanu zdrowia i nieszczęśliwego wypadku,
- stworzenie warunków umożliwiających minimalizację zagrożeń zdrowia i życia pracownika, w sytuacji nagłego pogorszenia się stanu zdrowia i nieszczęśliwego wypadku,
W wyniku realizacji programu szkolenia, uczestnicy będą:
- znać znaczenie i podstawy prawne do udzielania pierwszej pomocy,
- umieć zachować się w miejscu wypadku,
- umieć ocenić stan poszkodowanego,
- potrafić wezwać służby medyczne i pomoc specjalistyczną,
- znać wyposażenie apteczki pierwszej pomocy,
- potrafić podtrzymać czynności życiowe poszkodowanego,
- umieć udzielać pierwszej pomocy w przypadku zadławienia, zawału serca, udaru mózgu, krwotoku, wstrząsu, zranienia złamania, zatruć, oparzeń.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE –
– jak osiągnąć więcej w krótszym czasie?
Cel biznesowy:
- Dzięki nabyciu umiejętności w zakresie zarządzania sobą w czasie nastąpi zwiększenie efektywności pracy uczestników.
Cel edukacyjny:
- Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność planowania pracy w oparciu o priorytety, zapoznają się z różnymi technikami zarządzania sobą w czasie. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się ustalania priorytetów oraz technik zarządzania sobą w czasie.
NEGOCJACJE
– Szkolenie podstawowe oraz techniki zaawansowane –
Plan szkolenia:
- Negocjacje a mediacje – różnice, podobieństwa, zastosowanie
- Informacja w negocjacjach – pozyskiwanie, niebezpieczeństwa, wiarygodność
- Wywieranie wpływu na ludzi – zastosowanie w praktyce
- Schody behawioralne – zastosowanie w negocjacjach
- Aktywne słuchanie – wykorzystanie w negocjacjach oraz ujęcie manipulacyjne
- Mowa ciała – wykorzystanie w negocjacjach – błędy i zachowania niewłaściwe
- Zespół negocjacyjny – skład zespołu, dobór członków, role w zespole – zagrożenia lub współpraca
- Błędy w negocjacjach
LABORATORIUM KREATYWNOŚCI
– warsztaty rozwijające kreatywność oraz kreatywne rozwiązywanie problemów
Cel edukacyjny:
- profesjonalizacja oraz pobudzenie innowacyjnego i twórczego podejścia poprzez m.in. zwiększenie samodzielności w planowaniu i wykonywaniu pracy zawodowej,
- rozwijanie umiejętności wyznaczania sobie celów i budowania intencji,
- większa otwartość na nowe doświadczenia,
- stymulowanie ciekawości poznawczej,
- umacnianie zaufania do własnych możliwości,
- wykształcenie nawyku do pokonywania własnych ograniczeń oraz umiejętność twórczego rozwiązywania problemów.
Dodatkowym celem warsztatów jest integracja zespołu.
KULTURA SZCZEROŚCI
– warsztaty rozwijające komunikację pomiędzy współpracownikami
Cel edukacyjny:
- podniesienie kompetencji uczestników w zakresie komunikowania się w sytuacjach konfliktowych lub konfliktogennych (Uczestnicy szkolenia przyjrzą się swoim codziennym zachowaniom w pracy, aby zyskać perspektywę i refleksję w temacie swojego postępowania w trudnych sytuacjach, gdzie pierwsze skrzypce gra złość),
- uświadomienie sobie destrukcyjnej roli złości, zwłaszcza tej tłumionej lub wyrażanej w agresywny sposób w kontakcie ze swoimi współpracownikami spowoduje transformację postawy i przyszłych zachowań
- prezentacja i przećwiczenie nowego modelu porozumiewania się opartego na filozofii Porozumienia bez Przemocy, co zainicjuje stworzenie nowej kultury szczerości w firmie.