Ultra Med Strefa Tychy Sp. z o. o. oferuje szeroki zakres szkoleń dla firm, kadry medycznej 

oraz kadry placówek służby zdrowia.

ZAPRASZAMY! 

 SZKOLENIA DLA FIRM

PIERWSZA POMOC

Cel szkolenia:

 

  • przygotowanie grupy liderów, merytorycznie i praktycznie do udzielania pierwszej pomocy w sytuacji nagłego pogorszenia się stanu zdrowia i nieszczęśliwego wypadku,
  • przygotowanie grupy liderów do upowszechniania wiedzy na temat znaczenia pierwszej pomocy i udzielania pierwszej pomocy w sytuacji nagłego pogorszenia się stanu zdrowia i nieszczęśliwego wypadku,
  • stworzenie warunków umożliwiających minimalizację zagrożeń zdrowia i życia pracownika, w sytuacji nagłego pogorszenia się stanu zdrowia i nieszczęśliwego wypadku,
W wyniku realizacji programu szkolenia, uczestnicy będą:
  • znać znaczenie i podstawy prawne do udzielania pierwszej pomocy,
  • umieć zachować się w miejscu wypadku,
  • umieć ocenić stan poszkodowanego,
  • potrafić wezwać służby medyczne i pomoc specjalistyczną,
  • znać wyposażenie apteczki pierwszej pomocy,
  • potrafić podtrzymać czynności życiowe poszkodowanego,
  • umieć udzielać pierwszej pomocy w przypadku zadławienia, zawału serca, udaru mózgu, krwotoku, wstrząsu, zranienia złamania, zatruć, oparzeń.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE –

– jak osiągnąć więcej w krótszym czasie? 

Cel biznesowy: 

 

  • Dzięki nabyciu umiejętności w zakresie zarządzania sobą w czasie nastąpi zwiększenie efektywności pracy uczestników.
Cel edukacyjny:

 

  •  Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność planowania pracy w oparciu o priorytety, zapoznają się z różnymi technikami zarządzania sobą w czasie. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się ustalania priorytetów oraz technik zarządzania sobą w czasie.

 

NEGOCJACJE

– Szkolenie podstawowe oraz techniki zaawansowane –

 Plan szkolenia:

 

  • Negocjacje a mediacje – różnice, podobieństwa, zastosowanie
  • Informacja w negocjacjach – pozyskiwanie, niebezpieczeństwa, wiarygodność
  • Wywieranie wpływu na ludzi – zastosowanie w praktyce
  • Schody behawioralne – zastosowanie w negocjacjach
  • Aktywne słuchanie – wykorzystanie w negocjacjach oraz ujęcie manipulacyjne
  • Mowa ciała – wykorzystanie w negocjacjach – błędy i zachowania niewłaściwe
  • Zespół negocjacyjny – skład zespołu, dobór członków, role w zespole – zagrożenia lub współpraca
  • Błędy w negocjacjach

 

LABORATORIUM KREATYWNOŚCI

– warsztaty rozwijające kreatywność oraz kreatywne rozwiązywanie problemów 

Cel edukacyjny:

  • profesjonalizacja oraz pobudzenie innowacyjnego i twórczego podejścia poprzez m.in. zwiększenie samodzielności w planowaniu i wykonywaniu pracy zawodowej,
  • rozwijanie umiejętności wyznaczania sobie celów i budowania intencji,
  • większa otwartość na nowe doświadczenia,
  • stymulowanie ciekawości poznawczej,
  • umacnianie zaufania do własnych możliwości,
  • wykształcenie nawyku do pokonywania własnych ograniczeń oraz umiejętność twórczego rozwiązywania problemów. 

          Dodatkowym celem warsztatów jest integracja zespołu.


KULTURA SZCZEROŚCI

– warsztaty rozwijające komunikację pomiędzy współpracownikami 

Cel edukacyjny:
  • podniesienie kompetencji uczestników w zakresie komunikowania się w sytuacjach konfliktowych lub konfliktogennych (Uczestnicy szkolenia przyjrzą się swoim codziennym zachowaniom w pracy, aby zyskać perspektywę i refleksję w temacie swojego postępowania w trudnych sytuacjach, gdzie pierwsze skrzypce gra złość),
  • uświadomienie sobie destrukcyjnej roli złości, zwłaszcza tej tłumionej lub wyrażanej w agresywny sposób w kontakcie ze swoimi współpracownikami spowoduje transformację postawy i przyszłych zachowań
  • prezentacja i przećwiczenie nowego modelu porozumiewania się opartego na filozofii Porozumienia bez Przemocy, co zainicjuje stworzenie nowej kultury szczerości w firmie.

SZKOLENIA DLA KADRY MEDYCZNEJ 

ORAZ 

ADMINISTRACYJNEJ PLACÓWEK SŁUŻBY ZDROWIA

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE ORAZ ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH W SZPITALNYCH SYTUACJACH KRYZYSOWYCH

KOMUNIKACJA Z PACJENTEM I JEGO RODZINĄ

PROCEDURA NIEBIESKA KARTA

PIERWSZA POMOC PSYCHOLOGICZNA